De här serierna ser jag i höst!

Ser fram emot detta:

NBC

22 SEPTEMBER
8:30pm: Parks and Recreation (yey!)
9pm: The Office (om jag hinner se ikapp alla säsonger)

21 OCTOBER
9pm: Grimm (kan bli flopp, kan bli bra. Sagovarelser lever och är inte alltid snälla)

ABC:
22 September
8-9pm: Charlie's Angels (Att Drew Barrymore är producent är mitt enda hopp. Ett svagt hopp. Jag ska se första avsnittet, men har inga förhoppningar...)

25 september
10-11pm: Pan Am (försök att skapa en egen retroserie a la Mad Men, tänk flygvärdinnor i snygga uniformer och runtknullande piloter. Christina Ricci dock!)

23 oktober
8-9pm: Once Upon a Time (nummer två i sagotemat. Här en alternativ verklighet med sagofigurer. Rec av första avsnittet här.)

CBS inget alls jag längtar efter!

The CW
13 september
9pm: Ringer (Sarah Michelle Gellars nya thrillerserie!)

14 september
9pm: America's Next Top Model (cycle 17, All-Stars - wow! Dessa ville jag skulle vara med - dessa ÄR med)

15 september
9pm: The Secret Circle (ungdomsserie om häxor! Lite om den här.)

26 september
9pm: Hart of Dixie (Josh Schwarz nya serie med Rachel Bilson - läkare flyttar ut på vischan i amerikanska södern. Trailern gjorde att den verkade askass och klyschig, men en förhandstitt på första minutrarna var lovande. Älskade OC så hoppas.)


FOX
20 september
8pm: Glee (klart man måste se hat-älskade Glee...)
9pm: New Girl (Aha! Den här har jag skrivit om flera gånger. Zooey Deschanel och han-som-spelade-Leo i Veronica Mars)

26 september
8pm: Terra Nova (Steven Spielberg, dinosaurier, tidsresor)

Oj oj. Det gör inget om det blir dåligt väder i höst då...

Kommentarer