Svenska Kontoret och en orgie i Gareth:isar

Det här är faktiskt första bilden jag sett från svenska the Office, Kontoret. Det har varit lite tyst om den, lugnet före stormen antar jag. Jag hörde nyss om någon som sett lite och sa att det var sjukt roligt.

Hm. Jag var aldrig totalsåld på Solsidan, fast bitvis var det kul, och Henrik Dorsin är sjukt duktig. Men fan! Jag HATAR att man har gjort Office-chefen som Solsidan-Ove! Är jag bara en konservativ tant? Men jag avskyr att det är som en spinoff nu, bu! Jag kommer kärringaktigt läxa upp folk (kan vi gissa UNGDOMAR!!) "du VET väl att den bygger på en brittiska förlaga va va va?!"

Jag skrev ju för övrigt om min skepsis till skådisval här och att det skulle kräva en ful pottfriss på Björn Gustavsson för att bli Gareth/Dwight osv, och någon slags peruk eller klippning har man ju gjort av allt att döma, se ovan, och se ursprunglige lille guldlock snutteplutten här:




Ingen kommer någonsin blir som min darling Gareth i alla fall.


Förresten kunde jag inte låta bli att You Tuba upp andra länders Gareth:ar.

Håll till godo, tam tam tam: den tyske!:



Tam tam tam, den franske!



Och till den sista jag bjuder på (och ja jag vet att det finns ryska osv också men nu orkar jag inte söka mer, kommer bara in på dårhus-klipp): den chilenske Gareth, som trots att jag inte förstår ett enda ord nog uppenbart är gråskjortan va. Eller så fattar jag chilenskt kroppsspråk helt fel:



Någon favorit?

Kommentarer