Tv-krönikan - Helge Skoog, Ture Sventon och julkalendrar genom tiderna

Det här var en lite ovanlig tv-krönika. Softare tempo (jag tyckte det var jättemysigt, men jag ser fruktansvärt trött ut, sådana smala små ögon!), gosegubben Helge Skoog (Ture Sventon!!!!) och bara prat om julkalendrar. Lite Halv åtta hos mig också.
Jag tipsar om en av mina gamla favvosar från när jag var så liten att jag knappt kommer ihåg den - Herkules Jonsson 12 storverk.
Haha lyssna precis i slutet! Jag börjar till och med tjata om att mina ögon svider, och det ljudet går direkt in i micken. Proffsigt.



Kommentarer

  1. Roligt att H sen säger att det är för att du blev så rörd :)

    SvaraRadera
  2. Han var så liten och söt så du anar inte! HADE kunnat gråta av rördhet pga Ture Sventon som satt bredvid mig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar