Freaks and Geeksfrossa i Vanity Fair

Kanske min bästa serie någonsin.

Tack Vanity Fair! Ni har fattat hur kärleken fortfarande brinner med het låga hos oss som älsk-älsk-älskade Freaks and geeks som så fruktansvärt sorgligt lades ner efter en ljuvlig sorglig/rolig/superfin säsong som gick år 2000.

Man hittar mycket fint på den här sidan (och jag förmodar även i papperstidningen) men det som grep mig mest var bilderna från inspelningen på de då okända - nu i de flesta fall oerhört kända - tonårsskådisarna. Så...åhhh. Titta själva. Och utforska sidan då Vanity Fair även samlat ihop alla till reunionfoton.

Samt så klart, när Paul Feig (Bridesmaids!!) berättar om vilka storylines de hade för karaktärerna, om de hade fått fortsätta. Åh VARFÖR fick de inte fortsätta?! Läs bara vad han hade tänkt sig för Sam?! Så gripande...

Kommentarer

  1. Jag såg F&G nu, alltså sista avsnittet för några dagar sen. Så otroligt vansinnigt bra, absolut en favoritserie! Älskade allt!

    Tack för länkarna, lindrar abstinensen något!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vad hände med kommentaren jag precis postade?! Hm. Nåväl. Trösta dig med Undeclared. I princip samma personer som gjorde den. Läs mer här: http://jagtittarpatv.blogspot.se/2011/12/del-1-i-retroserien-undeclared.html

    SvaraRadera

Skicka en kommentar