Tack och lov slipper vi Next Caller...

Kommer ni ihåg när jag började skriva om alla kanalernas nya serier - ett ambitiöst projekt som slutade med att jag bara orkade skriva om tre av dem tror jag...i alla fall, när jag skrev om NBC:s nya var jag verkligen inte imponerad - men jag tippade rätt i alla fall, de som verkar uthärdliga var det också. The New Normal och Revolution är båda, om inga mästerverk, ändå "helt okej".

Men jag förfasade mig även över den ruttna ruttna ruttna idén med Next Caller - koncept: grabbig radiopratare tvingas få en kvinnlig sidekick, som är feminist HERREGUD så ofattbart KUL!!

Nu mina damer och herrar jag är SÅ glad över att kunna avslöja att serien blir inte av. NBC visar inte ens de avsnitt som de med surt förvärvade pengar redan spelat in, så inihelskotta kasst blev det alltså.

Jag kollade på trailern. Alltså...nej. Ni får se för er själva.

Har de skrivit fel? Ska en grabbig radiopratare tvingas jobba med en tjej som är...utvecklingsstörd? Äh, jag vet inte vem eller vad jag hatar mest med det här.

Rest in NOT peace Next Caller.

Kommentarer