Tv-Krönikan - Sherlock och Pär

Den här gången var det ett lite konstigt krönikan eftersom vare sig David eller Julia var med. Gäst var Pär Lernström som jag faktiskt var producent för när han var snudd på totalt okänd programledare, vi gjorde ett lysande (stundtals i alla fall) musik-och-lite-allt-möjligt morgonprogram på MTV som hette Mycket mer än müsli. Typ 60 avsnitt, det var hardcoretakt på produktionen där. Pär är i alla fall snorduktig och förtjänar verkligen all framgång, men haha observera vad jag säger i presentationen här: "jaha och här sitter jag som en nobody medan du presenteras som en profil".

Det här programmet spelades in innan sommaren, därför pratas det om lite inaktuella grejer. Jag pratar i alla fall om Sherlock.



Och så tar vi och tittar på ett gammalt klipp från Müsli, ack så nostalgisk jag blir! Vi hade artister som spelade live i vår lilla studio varje dag, här Familjen. Rolig detalj - andra programledaren, Shire (ett sweetheart), HATADE att intervjua popband, som ofta var lite tystlåtna och ville prata om musik (naturligt nog) och efter just det här Familjen-programmet bestämde jag att han skulle slippa ta del av intervjuer då han ändå bara satt och stirrade stelt framför sig.

Kommentarer