Pluteti plut i The Secret Circle


Eftersom alla redan recenserat häx-tonårsserien The Secret Circle tänker jag inte göra det flera dagar efter, jag kan bara säga att jag tyckte den faktiskt hade potential att vara riktigt bra.

En störig sak bara: Huvudpersonen Cassie, ja hon har en fin mun med fylliga läppar. Dessa plutläppar är i fokus i bild mest hela tiden. Och LÄPPGLANSEN STADIGT PÅ HELA TIDEN!

Om man är ute i ett ösregn åker läppglansen av!

Ja, sådana pluttsaker stör jag mig på.



(Vänta...jag känner en ordvits komma. Sådana PLUTsaker stör jag mig på . Moahaha.)

Kommentarer

  1. Haha, jag stirrade mest förundrat på hennes enorma boobs och funderade på om det är hennes BH som är så bra eller om de verkligen är så stora. Sedan kände jag mig smutsig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar