Modeller med korv och Tyras rak-kupp


Jaha nu känns det som att jag ska behöva skriva om varenda avsnitt av America's next top model All Stars, det är ju helt bananas varje gång så man måste ju.

Bra överraskning: jag skrattade två gånger. Den första har jag glömt (det här är bra journalistik det) men det andra var när Tyra rakade av Nigels otäcka hår - hade det varit Sverige hade det varit löpsedalstoff - "RAK-KUPPEN i ANTMAS!!". Han såg så jävla rädd ut. Haha. Självgoda Nigel.

Dålig överraskning: Det världen behöver är icke fler porriga bilder där modeller ska föra avlånga föremål mot munnen så alla ska tänka SUGA KUK ty sex säljer.

Men eftersom ANMT inte direkt är känt som en lysande fyrbåk vad gäller kvinnors jämställdhet så hade man det fräscha fototemat "göra reklam för varmkorv" (obs sådan där grisig vidrig amerikansk varmkorv med 17 olika sorters gegg på).

Dessutom skulle de stackars modellerna inkorporera sitt "brand", sitt märke som någon branding expert bestämt de hade. Men alltså hur svårt är det inte. Hur kan de bara MED att bedöma bilderna stenhårt: "jag ser inte att du äter korven på ett sådant sätt att man ser ordet FRI framför sig". "Du äter inte korven så jag ser att du är UNIK". (Stackars Sheena som hade hällt rosblad på sin korv för att verka mer unik. Men åkte ändå ut).

Crazy-Lisa fick INTE ordet crazy, vilket var märkligt, utan "daring". Hon vann bästa foto.

Nedan ser ni Laura äta sin korv så "lovable" att Nigel lät som att han inte kunde ha kvar korven i brallan (hö hö hö HÖ) när han kommenterade hennes bild. Urk.

Kommentarer