"Everyone was like, major bitch alert!"

America's next top model har ju gått så långt från att handla om modellande överhuvudtaget så det var väl helt naturligt att en All Stars-version skulle vara mer Big Brother Celebrity än någonting annat.

I första avsnittet var det fullt ös på en gång, bam bam bam med att räkna upp allt som skulle hända, vilka kändisar som skulle vara med, och alla uppdrag de skulle få utföra:
"Ni ska skriva en egen sång och vara med i den egna videon" eller vad sägs om "ni ska skapa er egen parfym" (hjälp så ointressant). Låååångt från någon form av modellande. Nu handlar det enbart om att vara en personlighet.

Varför fina lilla Allison som sedan hon kom tvåa jobbat som grafisk designer ställer upp i denna cirkus är helt ofattbart.
Hon och Kayla (nu med långt mörkt hår) verkar vara de enda normala i hela högen. Jag blir trött bara av att höra Angeleas röst och som man hade förväntat sig, Lisa D'Amato - vilken bananas brud. Och vad har hon på sig? Bögläderkeps matchat med chockrosa sparkbyxor.


Fotojobbet handlar om att de ska porträttera...sin egen personlighet? Hm lite konstigt. På något sätt det som de olika modellerna blivit kända för i sina olika säsonger. En del kändes krystat, Sheena (asiatiska tjejen) blev "Harlem but not hootchie". Isis fick däremot Confidence. Obehagliga kristna Shannon från säsong ett fick "änglalik", suck.



Inför en publik fick tjejerna traska längst med en catwalk som någon slags konstiga rockstjärnor som ska ta emot folkets jubel. Men folket jublade lydigt. Utom för en. Alltså stackars stackars STACKARS Alexandria - de BUADE när hon kom ut. Fy fan vad hemskt! Jag såg ju hennes säsong, visst var hon lite jobbig, men vadå hur bitchiga och jobbiga har folk inte varit? Näe fy.

Hej domarna, gästdomare är Nicki Minai - jag är väl helt efter för jag har ingen aning om vem det är. Nigel har ätit Regaine/har skaffat tupé och har hår, men är självgod som vanligt.


Britney skämmer ut sig genom att skrika "It's Britney biiiiiiiiitch". Shannon skämmer ut sig genom att vägra posera i ett par trosor som ser ut som ett par hotpants (alltså täckande) och envisas med att hon vill fotas i ett par minimala bikinitrosor "för det är badkläder, enbart min man får se mig i underkläder" sa jag SUUUUUUUUUCK när det kommer till Shannon?!

Och slutligen Crazy-Lisa som skämmer ut sig genom att ha stulit Den Galne Hattmakarens hatt ("tokig hatt"-tema på flera av jurymedlemmarna också) men gör en imponerande split på bilden hon tog.
Man går även runt i publiken och frågar vad de tycker om de olika deltagarna, det ska tydligen spela in i resultatet.



Ja vad ska man säga. Det är ju galenskap det här. För den som längtar tillbaka till när ANTM handlade åtminstone en gnutta om att bli bra på bild, rekommenderar jag som alltid att se Australia's next top model. Välproducerat och mer seriöst.

Men klart jag ändå kommer följa All Stars!

Kommentarer