Downton Abbey säsong 2 tillbaka!

Ursäkta tjatet om Downton Abbey. Men ni verkar vilja läsa mycket om säsong 2 så...här ska ni få se bilder i alla fall, allt var galet snyggt filmat som vanligt. Jag tänker inte skriva för mycket för att inte spoila. Är ni nojiga för spoilers i alla fall, titta inte på sista bilden. Fast den är nog inte så spoilig ändå...nu var jag klurig va?!

Första avsnittet på andra säsongen var drama drama drama. Uttalade kärleksförklaringar, tillbakahållna kärleksförklaringar, en sinnesjukt dashing kusin Matthew i uniform, en som vanligt fab Dowager Countess of Grantham (Maggie Smith vann Emmy för denna roll nu!) som oroar sig för blomsterarrangemang mitt under brinnande krig. Och kriget får det mesta att förändras...

Jösses vad jag längtar efter nästa avsnitt.













Och så...(grin-varning på mig):

Kommentarer