Andra avsnittet-avgöranden

Andra avsnittet av Revenge var tråkigt. Kanske för att det handlade om hedge-trust-blablabla-fonder - jag fattar aldrig när de bara skriker köp sälj och plötsligt är någon ruinerad. Och så är det oveeeeerkligt när killarna faller så snabbt för tjejen vill jag påstå.

Andra avsnittet av Ringer var klart bättre, fast jag vet fortfarande inte om det var tillräckligt.

Andra avsnittet av New Girl var fan ta mig knappt uthärdligt. Nu har Zooey Deschanel knasat sig klart i min tv.

Andra avsnittet av Parks and recreation var roligare än första. Mkt roligt alltså. Ron! "...or have I...."

Jag tänker strunta i att se Terra Nova. Är det okej om man har en tv-blogg att hoppa över den? ÄLSKAR Jurassic Park, men inte ens dinosarna kan locka mig.

Uppdatering: Angående Revenge. Jag nämnde för en manlig bekant det jag skrev ovan, hur otrovärdigt det var att alla killar skulle falla så snabbt och handlöst för den kvinnliga huvudpersonen. Han bara: Nej.
Jag hade tydligen inte förstått hennes het-het.

Kommentarer