Ja herregud nu börjar ANTM All Stars...

Jajemen. Onsdagen 14 september är det dags. Jag upprepar - herregud. Guilty pleasure och jag skäms lite som skriver så mycket om ANTM på den här bloggen, måste skriva långt om något riktigt riktigt intellektuellt och svårt snart. Som Top Chef Just Desserts. MoahahaHAHA.

Jaja i vilket fall, i All Stars möter vi ju alla crazyn från alla säsonger. Min önskelista är inte helt uppfylld, se här, men nära på. Anna listar deltagarna här.

Kanalen har börjat släppa en rad "She's BACK!"-trailers, och här är några av brudarna som jag ser fram emot att se:

På riktigt antagligen sinnessjuka Lisa:



Heja Isis, fd man, nu helt kvinna, tack vare Tyras ekonomiska hjälp tydligen:



Bianca, jättearg, står jämt för nära de andra tjejerna och gestikulerar och gastar om respekt men ger ingen själv, japp, släng in henne för bråk och drama:



Själv kommer jag heja stenhårt på lilla Allison!

Kommentarer