Ralph Macchio - så ser han ut NU (och dansar dessutom med stjärnorna)



Ralph Macchio i Karate Kid. Skoja inte vad kära vi var i honom. Han såg ju ut som vi - tolv - fast han var väl kanske 27 eller nåt, som alla andra high schoolseriekillar. Det blev ju fruktansvärt tyst om honom. Vi diskuterade häromdagen hur svårt det var för just "söta killar", babyfacekillar, att åldras med behag, och man kunde ju tänka sig att denna kille då inte gjort det.

Så när jag läser vilka som ska vara med i amerikanska Dancing with the stars (svenska Let's Dance), så tänker jag vemärdetvemärdetvemärdetvemärdetvemärdetvemärdet - Kirstie Alley - vemärdet....HERRE GUD! Ralph Macchio!! Den enda gången man fick se honom dansa var när han vågade sig till skoldansen utklädd till dusch på Mr Miyagis inrådan.

Det tog mycket mod vill jag säga att våga bildgoogla honom. Och jag ångrar det. Var är min lilla sammetsögda pojke som slogs mot onda Cobra Kai? Borta. Bara en...tråkig man. Ja här är han i alla fall...lycka till Ralph.

Kommentarer