Elva nya tv-serier från Bravo


Amerikanska Bravo har släppt vilka titlar de ska satsa på.
Inget jag hajade till inför, det är nya säsonger av Top Chef Just Desserts, vilket jag redan visste.

De andra titlarna är:

• Interior Therapy med Jeff Lewis. Jag har vet inte vem Jeff Lewis är. I det här programmet flyttar ett gäng in hos klienter för att möblera om deras hem och deras liv. Hm. Vadå - terapi och inredning? Fattar ej konceptet.

• It’s a Brad Brad World: Rachel Zoe’s ex-assistent Brad Goreski får eget program.

• The Therapists: Reality om topp-terapeuter i LA.

• Mad Fashion: Aha!! Chris March - en tittar-favvo från Project Runway, får eget program. Konstigt att det tagit så här lång tid. Han blev ju känd för att vara den som gjorde tokigast grejer, var expert på maskeradkostymer, hade galet skratt, allmänt kul.

• Million Dollar Listing NY: Bravo har tidigare gjort en "real estate"-reality som nu kommer till New York. Gud vad jag tycker det är tråkigt med serier där de tittar på bostäder.

• Miss Advised: Tre “single relationship experts” ska hjälpa kvinnor att "juggle their personal and professional lives". ?

• Most Eligible: Dallas: Som The Hills, fast i Texas.

• Project Soulmate: Lori Zaslow är en New York matchmaker, och man får följa henne när hon ska passa ihop par.

• Ready to Wear: Om secondhandklädesaffärer som jag förstår det?

• Roble and Co.: Om kändiskocken Roblé Ali.

• Tabatha Takes Over: Jag har länge varit sugen på att se Tabathas salon takeover, där hon räddar sunkiga frisersalonger. I den här nya serien ska hon "ta över" alla möjliga sorters businessar. Som Kitchen Nightmares fast alla typer av företag.

Förutom Top Chef Just Desserts och Mad Fashion vet jag inte vad jag skulle titta på av det här. Allt känns så galet amerikanskt, och inget sticker ut alls! Men vi får se.

Kommentarer