Vem har den konstiga sjukdomen i Top Model cycle 16?

Jag vet, det är ett fruktansvärt program (på många sätt) men jag kan inte sluta titta och fascineras. Nu är det dags för den 16:e säsongen. 16:e!! Undra på att de har så mycket wacko utmaningar, det måste vara snudd på omöjligt att variera alla photoshoots och grejer. Här är alla nya deltagare. De verkar konstigt bildade! Nästan alla går på college, och säger att de gillar att gå på museum och göra stop motion-film och jag vet inte vad. Kan ju vara skönhetstävlings-syndromet "jag gillar barn och fred på jorden" men det brukar vara en större andel arbetslösa och trashiga brudar.

Nu är bara frågan - vem har trauma från barndomen? Vem är det som inte vill visa sig naken pga av gud/sin man/sin republikanska tro och VEM har den konstiga sjukdomen?! (Jag säger bara "lupus".)

Kommentarer

  1. Åh, huvudet på spiken! Jag brukar också sitta o tänka på just det. Utöver lupus-bruden har jag svårt att glömma "I'm legally blind"-Amanda, som fick in den meningen i ungefär varje avsnitt.
    Hon var med i tredje säsongen.

    http://www.aliraqi.org/forums/showthread.php?t=83117

    SvaraRadera
  2. Ja men gud ja! Intet öga torrt när det skulle pratas om hennes ögonsjukdom. Lupustjejen blev förövrigt sedan "spokesperson for Lupus", ja det smäller väl lika högt som att vinna...bli känd som Lupustjejen.

    Alla deltagare vet ju om det här också, i första intervjumomentet, jävlar vad det gråts och berättas om trauman!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag är en tv-tok som brukar följa det mesta, bland annat ANTM. Nu tycker jag dock att min gamla streamsida (surfthechannel) gått och blivit ganska kass. Hur kollar ni?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar