Booths slipsar i Bones

Jag har precis börjat mörsa loss på Bones. Jag vet att det är en gammal serie, men det är himla gutt att börja på en puttrig serie med lite klur, lite skoj och lite loooove som har gått i en massa säsonger som ligger framför en hela vintern.

David Borena...Borenaz? Borenaszc? Watherever vad skådisen med det hela hopplöst svårstavade namnet heter (googla googla Boreanaz var det, vilket crazy namn), som ju först var en vacker svårmodig vampyr i Buffy, sedan lite kralligare monsterjagarvampyr i spinoffen Angel, spelar agenten Booth i Bones. Och som en lite kul grej, som aldrig (inte hittills vad jag sett i alla fall) det snackas om i själva serien, så har Booth alltid väldigt spexiga SLIPSAR. Minst tre olika, i varje avsnitt. Det måste vara tusentals genom hela serien! Jag var tvungen att googla upp, och det visar sig att det är David Bor...David B som själv valt slipsarna, att han tycker det är en lite kul grej, att många av dem är privata, och att han gillar att köpa en massa corny slipsar på loppisar och second hand.

Jag försökte youtuba upp om någon gjort en sammanställning av Booth och hans slipsar, men fick mycket, mycket märkliga resultat.

Kommentarer