Bara den som älskar Veronica Mars...

...kan ha minsta intresse av det här inlägget. Eller älskar Jason Dohring, Logan, från den serien.
Jag fattar inte att snubben inte kan få lite ordentliga roller, jag tycker han är så kanonbra! Bäst på att vara härligt sarkastisk.

(Påminn mig aldrig om att jag tvingade mig själv att se vidrigt dåliga vampyrserien Moonlight bara för hans skull).

Jag skrev ju tidigare om hans inhopp i Ringer, men ack, inte ens hans inhopp har kunnat få mig att följa den träiga serien (men just som jag skriver det här tänker jag att det kanske kan vara värt det ändå...).

Nu ska Jason gästspela i Supernatural. Förra kända gästen var Charisma Carpenter, som inte bara var Cordelia i Buffy, utan även spelade milf (fast utan att vara mother)i Veronica Mars och hade minsann ihop det med Logan (Dohring) i den serien.

Jason ska spela gud över tiden, Kronos, episod 12. Mer här.

Kommentarer