Min tystnad och Pawnee-kap

Ursäkta tystnad, jag har varit på toppensemester i New York, där jag bland annat gjorde följande fynd: båda Party Down-säsongerna, tidningen Bust med stor intervju med Mindy Kaling (Kelly i Office US, som tydligen skrivit 22 avsnitt, och både regisserat och producerat mycket av serien, där ser man), samt hurra! "Pawnee - the greatest town in America - written, compiled, researched, collated, proofread, and run through spell check by Leslie Knope".

Åh! denna bok som är helt värdelös för den som inte knarkat Parks and recreation, men för oss andra är den guld guld guld. Ni såg väl det sjukt roliga avsnittet med Joan "I'll have another drink and so will this adorable hunk of caramel next me"Callamezzo som vägrade sätta sin bokklubbsticker på Leslies bok? Det här är det boken såklart. Du köper den här (grrr ser nu att det var bra mycket billigare än vad jag köpte den för!).

Dessutom spanade min kompis in en supersnygg tjej på gatan, när hon vände sig om VAR DET DEB I DEXTER! (jag missade detta så klart).


Nu: jobba bort min jetlag eller se första avsnittet på Once upon a time?

Kommentarer