Abstinens efter Project Runway? Project Accessory!


Jag älskar Project Runway, och kan inte förstå att det tog slut så snabbt. Jag tycker nog att rätt person vann, och inte ...hmm ska inte spoila...

Fast jag tänker iofs alltid att det inte finns ett enda plagg bland de där slutkollektionerna jag skulle vilja ha. Det är alltid svart och genomskinligt eller bananas färgglada tryck och alltid med bara en ärm eller urringning ner till naveln.

För den som som sörjer att säsongen tagit slut kan trösta sig med den lite b-igare uppföljaren Project Acc...Ass...Acsess...ACCESSORY som startat.

Tänk karbonkopia. Tänk lägre budget. Där har ni det. Fast örhängen, väskor, skor, halsband osv istället för kläder.

Jag är så extremt ointresserad av arty smycken och väskor och sånt att jag möjligen kan bedöma "det där ser jävligt fult ut" så det berör inte lika mycket, men visst, det är rätt kul att se hur de håller på och bänder med tänger och svetsar och syr.

Kommentarer