Recension av Charlie's Angels

Äh jag orkar knappt skriva om den. Så det här går knappt att kalla för recension.

Den var så tråkig, förlåt, men det typ det enda jag orkar säga. Remaken av Charlie's änglar tycker jag inte är vedervärdigt dålig, som vissa skribenter anser, utan bara medelmåttig och trist. Allt har man sett förut. Assnygga tjejer som ska kick ass fast det är viktigt att de är heta hela tiden. Och byter mycket kläder. Som Barbie. Ointressant och klyschigt.

Jag gillade delar av fotot, och det var en del snygga retroklippningar, övergångar mellan olika scener. Det är det snällaste jag kan säga.

Det fanns inget av humorn som i alla fall finns i första Charlie's Angels-filmen, och inget av kluret och spänningen som fanns i liknande series som Alias. Bara boring action.

Tröttast blev jag av en scen när alla runt kom upp ur vattnet. Kolla håret. Ja så ser det ut när man just kommit upp ur vatten:



Fanns det frisyrgele i hamnvattnet ELLER?

Kommentarer